حمله-طالبان-در-هرات-و-هلمند-به-ناکامی-انجامید

نیروهای ملی امنیتی و دفاعی کشور با حمایه کوماندو‌ها در چارچوب حالت دفاعی فعال از تطبیق پلان حملات تروریستی طالبان در ولایت‌های هلمند و هرات جلوگیری نمودند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت دفاع ملی کشور، امروز پنج‌شنبه(20، سنبله) با نشر اعلامیه گفته است که طالبان مسلح روز گذشته پلان داشتند بالای پوسته های امنیتی ولسوالی پشتون زرغون ولایت هرات حمله کنند، اما نیروهای ملی امنیتی و دفاعی کشور باحمایه کوماندو ها در چارچوب حالت دفاعی فعال از تطبیق این پلان جلوگیری نمودند که در جریان این درگیری، ۶ طالب کشته و۴ تن دیگر شان زخمی گردیدند.

وزارت دفاع در یک اعلامیه دیگر گفته است که طالبان تروریست شب گذشته در مربوطات ولسوالی گرشک ولایت هلمند بالای پوسته های نیروهای ملی دفاعی و امنیتی حمله نمودند.

اعلامیه افزوده است که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی حمله را عقب زده و  در جریان درگیری، ۵ طالب کشته و ۹ تن شان زخمی گردیدند.  همچنان، ۱۴ حلقه ماینهای مختلف النوع نیز در ساحه کشف و انفجار داده شده است.

این درحالی است که جنگجویان طالب در این اواخر مانو‌رهای نظامی شان را در ولسوالی ها و حومه‌های شهر افزایش داده و تلاش دارند از این طریق بر ولایت های مهم کشور حمله گسترده کنند.

حمله طالبان در هرات و هلمند به ناکامی انجامید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد