حمله-مرگ‌بار-طالبان-بر-ساختمان-ولسوالی-ده‌یک-غزنی

گزارش ها می‌رسانند که طالبان یک موتر پر از مواد انفجاری را در برابر ساختمان ولسوالی ده‌یک ولایت غزنی منفجر کرده‌اند که براساس آمار ابتدایی، ۹ تن کشته و زخمی برجا گذاشته است.

به گزارش افغان نیوز: واحدالله جمعه‌زاده، سخنگوی والی غزنی به رسانه‌ها گفته است که حوالی ساعت ۳:۰۰ صبح امروز (دوشنبه، 3 سنبله) طالبان یک موتر پر از مواد انفجاری را در برابر ساختمان ولسوالی ده‌یک این ولایت منفجر کرده‌اند.

به گفتۀ او، در این انفجار تاکنون 3 تن کشته و 6 تن دیگر زخمی شده‌اند.

سخنگوی والی غزنی می‌افزاید که طالبان هم‌چنان بر چندین مرکز نظامی در این ولسوالی نیز حمله کرده‌اند، اما این حملات عقب زده شده است.

احمدخان سیرت، سخنگوی پولیس غزنی می‌گوید که شب گذشته در مرکز این ولایت هم بر بیشتر پاسگاهای نیروهای امنیتی حمله شده، اما هنوز از آمار تلفات برجا مانده جزییاتی در  دست نیست.

در همین حال، برخی منابع گزارش می‌دهند که در حمله طالبان با استفاده از یک موتر بمب‌گذاری‌شده بر ساختمان مرکز ولسوالی ده‌یک این ولایت، چهار نیروی امنیتی کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گفته سخنگوی والی غزنی، در جریان درگیری‌ها به طالبان نیز تلفات وارده شده، اما آمار آن تاکنون مشخص نشده‌است؛ اما طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته‌اند.

این درحالی است که غزنی از ولایت‌های ناامن در جنوب افغانستان بوده و طالبان در بخش‌های وسیعی این ولایت فعالیت گسترده دارند.

حمله مرگ‌بار طالبان بر ساختمان ولسوالی ده‌یک غزنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد