حمله-مسلحانه-بر-زندان-جلال‌آباد-در-سومین-روز-آتش‌بس

مقام‌های امنیتی می‌گویند که در نتیجه حمله مهاجمان مسلح و انفجار یک موتر بمب‌گذاری شده در دروازه ورودی زندان شهر جلال‌آباد مرکز ولایت ننگرهار، سه تن کشته و پنج تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت داخله‌ی کشور می‌گوید که براساس معلومات ابتدایی، تا کنون سه نفر در حمله‌ی مهاجمان مسلح بر زندان جلال‌آباد کشته و پنج نفر دیگر زخمی شده‌اند.

عطاالله خوگیانی، سخن‌گوی والی ننگرهار اما می‌گوید که در این حمله تا کنون دو نفر کشته و ۲۴ نفر دیگر زخمی شده‌اند. به گفته‌ی او، کشته و زخمیان همه غیرنظامی اند.

طارق آرین، سخن‌گوی وزارت داخله می‌گوید که این حمله حوالی ساعت ۶:۴۵ دقیقه‌ی شام امروز (یک‌شنبه، ۱۲ اسد)‌ در مربوطات ناحیه‌ی چهارم شهر جلال‌آباد رخ داده است.

آقای آرین همچنان می‌افزاید که نخست یک عراده موتر بمب‌گذاری شده در برابر ورودی زندان جلال‌آباد منفجر و سپس مهاجمان مسلح با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

آرین همچنان می‌افزاید که نیروهای ویژه‌ی پولیس و قطعه واکنش سریع امنیت ملی به محل حادثه رسیده و ساحه تحت پوشش امنیتی قرار دارد.

در همین حال، آقای خوگیانی همچنان می‌گوید که شماری از زندانیان با استفاده از فرصت دست به فرار زدند که دوباره از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

این درحالی است که پیش از این، اداره امنیت ملی افغانستان از کشته شدن "اسدالله اروکزی" مسئول عمومی اطلاعات گروه داعش در همین ولایت ننگرهار خبر داده بود.

حمله مسلحانه بر زندان جلال‌آباد در سومین روز آتش‌بس

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد