حمله‌-انتحاری-بر-کاروان-موترهای-والی-لغمان

وزارت امور داخله‌ اعلام نموده که در حمله‌ی انتحاری بر کاروان موترهای رحمت‌الله یارمل، والی لغمان، هشت نفر کشته و ۳۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: طارق آرین، سخن‌گوی وزارت داخله گفته است که این حمله حوالی ساعت ۹:۵۰ دقیقه‌ی پیش از ظهر امروز (دوشنبه، ۱۴ میزان) در ساحه‌ی سه راهی شهرک سلطان غازی بابا در مربوطات شهر مهترلام، مرکز لغمان صورت گرفته است.

وی افزوده است که در این رویداد، چهار محافظ والی و چهار غیرنظامی کشته و دو محافظ والی و ۲۸ غیرنظامی دیگر زخمی شده‌اند. زخمیان این رویداد برای درمان به شفاخانه منتقل شده‌اند.

در همین حال، شهزاده مظلومیار معاون والی لغمان با نکوهش این رویداد گفته است که در نتیجه انفجار این بمب جاسازی شده در موتر، رحمت الله یارمل والی لغمان زخم سطحی برداشته است.

اسدالله دولت زی سخنگوی والی لغمان، گفته است که این رویداد حوالی ساعت ده پیش از چاشت امروز دوشنبه، حین دیدار والی لغمان از یکی از نواحی این ولایت، در مهترلام مرکز لغمان در شهرک سلطان غازی بابا رخ داده است.

این درحالی است که یک عراده موتر بمب‌گذاری شده در کنار لیسه ذکور و نسوان علی‌خیل مربوط آمریت معارف شهری لغمان منفجر شده است.

حمله‌ انتحاری بر کاروان موترهای والی لغمان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد