حکومت-در-برابر-خواسته‌های-مردم-پاسخگو-است

رئیس اجرائیه کشور در دیدار با شماری از بزرگان ولایات شرق کشور، گفته که حکومت در برابر خواسته های مردم پاسخگو است و برای تامین امنیت تلاش میکند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور  در دیدار با شماری از بزرگان، متنفذان قومی و جوانان ولایت‌های خوست و پکتیا گفت که حکومت وحدت ملی در برابر مردم پاسخگو است.

دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور در این برنامه تصریح کرد که به درخواست‌های مردمی برای رفع چالش‌ها و نیازمندی‌های ولایت‌های خوست و پکتیا تا حدی ممکن تلاش می‌ورزد.

از سوی دیگر بزرگان و متنفذان قومی ولایت‌های خوست و پکتیا گفتند که باشنده‌گان هردو ولایت از حکومت وحدت ملی می‌خواهند که در ارتباط به تامین عدالت، ارایه خدمات مؤثر و حقوق‌ آنان توجه نمایند.

آنان از رییس اجراییه کشور خواستند که مشخصا درباره مسایل امنیتی، مبارزه با مواد مخدر از طریق معیشت بدیل برای دهقانان، تحصیلات عالی، شفافیت در کاریابی و مبارزه با فساد اداری گام‌های عملی را بردارند.

دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور بعد از استماع درخواست‌ها و پیشنهادات بزرگان و متفندان قومی ولایت‌های خوست و پکتیا گفت که تامین عدالت و توسعه متوازن از اولویت‌های حکومت وحدت ملی است.

رییس اجراییه کشور به آنان وعده سپرد که برای رفع مشکلات و مسایل مطرح شده در زمینه‌های مختلف به نهادهای ذیربط هدایت می‌دهد تا اقدامات لازم را روی‌دست گیرند.

حکومت در برابر خواسته‌های مردم پاسخگو است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد