حکومت-در-پی-تحکیم-امنیت-میدان-هوایی-کابل-است

جلسه اي به منظور طرح توسعه و تدابیر امنیتی میدان هوایی کابل تحت ریاست معاون دوم رییس جمهور برگزار گردید و تاکید شد که این طرح به زودی عملی گردد.

به گزارش افغان خبر: در این اواخر ناامنی ها در شهر کابل افزایش یافته و حملات انتحاری، قتل و جرایم جنایی بیشتر شده است.

حکومت برای تحکیم امنیت میدان هوایی حامدکرزی روز شنبه (25 جدی) جلسه‌ی را برگزار کرده است.

معاون رییس جمهور توسعه میدان هوایی کابل را به منظور تدابیر امنیتی و سهولت در امر خدمات رسانی و آسایش شهروندان، یک امر مهم و لازم عنوان نمود.

وی تأکید کرد که این طرح هرچه زود تر مراحل تخنیکی و قانونی خودش را تکمیل نموده و عملیاتی گردد.

این جلسه که با حضور ارگان های امنیتی، مسؤلین میدان هوایي کابل، وزارت خانه ها و ارگان های ذی ربط برگزار گردیده بود، از جانب اعضای جلسه در پیوند به طرح توسعه و تدابیر امنیتی میدان هوایی کابل به تفصیل بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرانجام از جانب اعضای جلسه فیصله گردید که، ماستر پلان تفصیلی میدان هوایی کابل توسط ریاست میدان هوایی نهایی گردد و همزمان توسط یک تیم مشترک از ارگان های ذی ربط، یک سروی جدید با رویکرد امنیتی در مورد توسعه و تدابیر امنیتی میدان هوایی کابل در مدت زمان معینی که ازجانب جلسه تعیین شد، صورت بگیرد.

براساس تصمیم اعضای جلسه، پس از تکمیل برنامه های مقدماتی و تخنیکی، طرح توسعه میدان هوایی کابل به صورت یک پروژه معیین به دولت معرفی خواهد شد.

در این جلسه همچنین فیصله شد که ساحات قبلا استملاک شده اطراف میدان هوایی کابل، از طرف شهرداری و اداره اراضی تعقیب گردد و از توسعه ساخت و ساز های غیر قانونی جلوگیری بعمل آید.

حکومت در پی تحکیم امنیت میدان هوایی کابل است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد