خالد-تمام-نیروهای-امنیتی-از-چنگ-طالبان-آزاد-می-شوند

سرپرست وزارت دفاع ملی کشور می گوید؛ تمام نیروهای امنیتی که در بند طالبان اسیر اند، مانند نیروهایی که شب گذشته آزاد شدند، رها خواهند شد.

به گزارش افغان نیوز: اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع ملی کشور امروز شنبه (۷، ثور) در مراسمی به مناسبت آزادی ۵۳تن از نیروهای ارتش از زندان طالبان گفت که اگر نیروهای امنیتی افغانستان به دفاع و تعرضات خود علیه هراس‌افگنان ادامه بدهند، تمام معادلات سیاسی نیز تغییر خواهد کرد.

وزیر دفاع هم‌چنان خطاب به نیروهای ارتش گفت که به پروپاگندای هراس‌افگنان توجه نکنید، زیرا در هیچ صلحی، اردوی افغانستان از بین نخواهد رفت.

آقای خالد گفت: ما از هر اقدامی که منجر به صلح شود، با حفظ اردوی قهرمان افغانستان از آن پشتیبانی می‌کنیم. بنابراین اردوی ما از بین نمی رود، زیرا صلح به شکلی که طالبان می خواهند، امکان ندارد؛ صلح به قسمی می‌شود که نیروهای امنیتی میخواهند.

اسدالله خالد در بخش دیگر از صحبت‌های امروز خود اطمینان داد که تمام نیروهای امنیتی که در بند طالبان اسیر استند، همانند نیروهایی که شب گذشته آزاد شدند، آزاد خواهند شد.

وی تاکید کرد که رهبری وزارت دفاع به تمام خانواده‌های نیروهای امنیتی که در جنگ جان باخته اند نیز به گونه‌ی درست رسیدگی خواهد کرد.

به گفته‌ی وزیر دفاع افغانستان، ادعای طالبان مبنی بر داشتن سلاح‌های پیشرفته( لایزر و دوربین‌های شب) نیز نادرست است و این گروه به سلاح‌های پیشرفته دست‌رسی ندارند.

این در حالی است که شب گذشته نیروهای کوماندو در هماهنگی با نیروهای بین المللی ۵۳تن از نیروهای ارتش که در ولسوالی خاص ارزگان ولایت ارزگان در بند طالبان بودند را آزاد کردند.

خالد: تمام نیروهای امنیتی از چنگ طالبان آزاد می شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد