داعش-در-غزنی-شبنامه-تهدیدآمیز-پخش-کرد

گروه تکفیری داعش با پخش شبنامه های تهدیدآمیز به شهروندان ولایت غزنی هشدار داد که فرزندان شان را از صفوف طالبان بیرون کنند.

به گزارش افغان نیوز: گروه داعش در ولایت غزنی با پخش شبنامه های تهدید آمیز از باشندگان ولسوالی قره باغ ولایت غزنی خواسته که فرزندان شان را از صفوف طالبان بیرون و با گروه طالبان قطع روابط کنند.

صاحب‌خان الهام، ولسوال قره‌باغ غزنی در گفتگو با افغان نیوز گفت: گروه داعش با پخش شبنامه‌ از باشنده‌گان این ولسوالی خواسته که با طالبان همکاری نکنند و در صورت مشاهدۀ چنین موردی، آنان را سر می‌برند.

به گفتۀ او؛ داعش در نزدیکی این ولسوالی در منطقۀ خاکِ‌افغان زابل حضور گسترده دارد، و این مجاورت سبب می‌شود تا فعالیت‌های تروریستی‌شان را به راحتی در این ولسوالی انجام داده و نفوذ کنند.

عبدالباری شلگری، نمایندۀ مردم در شورای ولایتی غزنی نیز می‌گوید: قرار اطلاعات مردم، داعش در بخش‌های از این ولسوالی تبلیغاتی را راه‌اندازی کرده که بهار سال پیشرو حضور آنان گسترده‌ تر می‌شود.

به گفتۀ او، داعش در تلاش تغییر ذهنیت مردم و کنترل مناطقی است که پیش از این در دست طالبان قرار داشت.

شعورگل، فرمانده قول اردوی 203 تندر در جنوب‌شرق کشور می‌گوید: تاکنون از حضور داعش در این ولسوالی اطلاعی ندارد.

به گفتۀ او، نیروهای امنیتی عملیاتی را برای بهبود امنیت غزنی روی دست دارند که به زودی عملی می‌شود.

این درحالی است که از یک هفته گذشته تا کنون عملیات تصفیوی در غزنی و ولسوالی های چون قره باغ جریان دارد.

ولسوالی قره‌باغِ غزنی از مناطقی ناامن و چالش‌زا برای مردم بوده که مسدود شدن راه‌های مواصلاتی برخی از روستاهای هزاره ‌نشین این ولسوالی از سوی طالبان نگران کننده می باشد.

داعش در غزنی شبنامه تهدیدآمیز پخش کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد