داعش-هفت-شهروند-غوررا،-همزمان-با-حضور-رئیس-جمهوراختطاف-کرد

افراد وابسته به گروه داعش روز گذشته (۱۴عقرب)، ۷ فرد ملکی را در حالی اختطاف کردند که محمد اشرف غنی رئیس جمهور در حال دیدار با مردم این ولایت بود.

به گزارش افغان خبر؛ 7 فرد ملکی روز گذشته (جمعه 14 عقرب) از مربوطات شهر فیروزکوه، توسط افراد وابسته به گروه داعش اختتاف شده اند و این عمل در حالی صورت گرفته است که محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور در حال دیدار با مردم این ولایت بود.

غلام ناصر خاضع والی غور، اختطاف این افراد را تايید  میکند و ‌می‌گوید؛ افراد اختتاف شده به ساحه تحت تسلط مخالفین مسلح یعنی گروه داعش منتقل گردیده اند.

آقای خاضع گفت؛ افراد مسلح می‌خواستند که پنجصد راس گوسفند را نیز با خود ببرند؛ اما با دخالت نیروهای هوایی موفق به ربودن رمه گوسنفدان نشدند.

خاضع افزود؛ افراد ربوده شده، دهقان و کارگر هستند که بعد از اختتاف به قریۀ تلمیر فیروزکوه که در تصرف مخالفان مسلح است انتقال گردیده اند. والی غور گفت؛ عملیات بخاطر رهایی آنان آغاز گردیده است.

پنج تن افراد اختتاف شده از قریه کاسی ولسوالی فیروزکوه اند و دو تن دیگر انها از بند امیر هستند که بعد از اختتاف به جای نامعلوم انتقال داده شده است که تاکنون از وضعیت آنها خبری در دست نیست.

تا هنوز گروه داعش در این مورد کدام اظهار نظر نکرده است.

روز گذشته رئیس جمهورغنی نیز بیان کرده بود که باید پایگاه های مخالفان مسلح (داعش و طالب) در این ولایت از بین برده شود.

داعش هفت شهروند غوررا، همزمان با حضور رئیس جمهوراختطاف کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد