در-ساعت-گذشته-طالب-کشته-شده-اند

وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه گفته است که در ۲۴ ساعت گذشته در عملیات های مختلف ۲۶ طالب مسلح کشته شده اند و مهمات انها کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: در خبرنامه وزارت دفاع ملی آمده است که در ضربات هوایی در ولسوالی چشت ولایت هرات بالای افراد عبدالرحمان مشهور به مالدار، مسؤل نظامی طالبان در چشت، اجرا شده که به شمول غلام مصطفی برادرزاده قوماندان مذکور، ۱۱ نفر طالب کشته، سه زخمی و یک عراده واسطه لندکروزر شان که افراد متذکره در اطراف آن جمع بودند، ازبین برده شده است.

در ولایت ارزگان در نتیجه عملیات شبانه نیرو های ویژه اردوی ملی با حمایت قوای هوایی کشور در ساحه گرم آب ترینکوت مرکز ولایت ارزگان ۵ باب مخفیگاه، یک باب کار خانه ماین سازی،۴۰ حلقه ماین، ۲۰ فیر مرمی راکت، ۴۰۰ فیر مرمی زیکویک و یک عراده موتر گروه طالبان از بین برده شده و یک قبضه راکت بدست آمده است.

خبرنامه افزوده است که در نتیجه درگیری نیرو های اردوی ملی با طالبان در ساحه کلان کیچه ولسوالی میوند ولایت کندهار ۲ تن طالب کشته و ۴ تن دیگر زخمی گردیده اند.

وزارت دفاع ملی گفته است نیرو های اردوی ملی با گروه طالب در ساحه چینو ولسوالی شاه جوی ولایت زابل باهم درگیرشده که در نتیجه آن ۲ تن طالب کشته و ۳ تن زخمی گردیده اند.

خبرنامه افزوده است که از اثر ضربات هوائی نیرو های حمایت قاطع در هماهنگی نیرو های افغان در ساحات ده جوز بارکزی و علیزی ترینکوت مرکز ولایت ارزگان ۱۱ تن طالب مربوط گروه ملا سخی داد و ملا رسول کشته و ۲ باب مخفیگاه گروه طالبان از بین برده شده است.

 

در 24 ساعت گذشته 26 طالب کشته شده اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد