درگیری-میان-دو-گروه-تروریستی-در-ننگرهار

سخنگوی فرمان‌دهی پولیس ننگرهار می‌گوید که درگیری میان اعضای لشکر اسلام و گروه داعش در اچین این ولایت در جریان چند ساعت گذشته به وقوع پیوسته‌است.

به گزارش افغان نیوز: حضرت‌ حسین‌ مشرقی‌وال، سخنگوی فرمان‌دهی پولیس ننگرهار می‌گوید که درگیری میان اعضای لشکر اسلام و گروه داعش در جریان چند ساعت گذشته به وقوع پیوسته‌است.

آقای مشرقی‌وال در مورد تلفات این درگیری گفت که ۵ داعشی و ۳ تن از افراد لشکر اسلام کشته‌ و نزدیک به ۱۰ دیگر شان زخمی شده‌اند.

از سوی هم باشند‌ه‌گان ولسوالی اچین می‌گویند که درگیری از ناوقت روز گذشته تا به حال میان اعضای لشکراسلام و گروه داعش جریان دارد.

گفتنی‌ست که تا هنوز دلیل آغاز درگیری میان گروه داعش و لشکر اسلام معلوم نیست، اما گفته می‌شود که جنگ آنان بر منابع طبیعی که در ولایت ننگرهار وجود دارند، باشد.

فرمان‌دهی امینه ولایت ننگرهار جزئیات بیش‌تر در این مورد نمی‌دهد و این‌را هم‌ نگفته که در درگیری آنان افراد ملکی هم کشته ویا زخمی شده‌اند یاخیر؟

ننگرهار در شرق افغانستان از جمله ولایت‌های نا امن است که در آن گروه‌های مختلف تروریستی فعالیت دارند و تا به حال حضور گروه‌های داعش و طالبان و لشکر اسلام تثبیت شده‌است.

هرچند عملیات‌های مختلف از سوی نیروهای دولتی در ولسوالی‌های مختلف ولایت ننگرهار آغاز شده، اما تا هنوز باعث نابودی کامل ترویستان نشده‌است.

درگیری میان دو گروه تروریستی در ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد