درگیری-میان-ملا-صمد-و-ملا-ننگیالی-دو-فرمانده-طالبان

سخنگوی والی هرات گفته است که افراد وابسته به ملا صمد و ملا ننگیالی دو فرمانده محلی طالبان باهم درگیر مسلحانه شدند که در نتیجه هفت طالب کشته شدند.

به گزارش افغان نیوز: به گزارش رسانه‌های افغانستان، جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات گذشته با تایید این خبر گفت، افراد وابسته به ملا صمد و ملا ننگیالی دو فرمانده محلی طالبان باهم درگیر مسلحانه شدند که در نتیجه هفت طالب کشته شدند و شش تن دیگر زخم برداشتند.

فرهاد افزود، نزدیک به صد تن از افراد ملا صمد به فرماندهی ملا نجیب در مرکز ولسوالی شیندند تجمع کرده بودند و محلات استقرار افراد ملا ننگیالی را هدف مسلحانه قرار دارند.

سخنگوی والی هرات علاوه کرد، این رویداد شب گذشته (چهارشنبه شب) در نزدیکی مرکز ولسوالی شیندند رخ داد که در نتیجه هفت نفر از ملا صمد کشته و شش نفر دیگر زخم برداشتند اما از افراد ملا ننگیالی یک نفر زخمی شد.

براساس منابع اطلاعاتی افغانستان، ملاصمد فرمانده گروه طالبان به رهبری ملا هیبت الله و ملاننگیالی فرمانده گروه انشعابی طالبان به رهبر ملا رسول در حوزه غرب افغانستان می¬باشند.

افراد این دو فرمانده مشهور طالبان در ولایت هرات در گذشته نیز باهم درگیر شدند که در نتیجه ده ها نفر از هر دو طرف کشته و زخمی شدند.

گروه طالبان شاخه ملا هیبت الله و ملا رسول تاکنون در این زمینه اظهار نظری نکرده‌اند.

درگیری میان ملا صمد و ملا ننگیالی دو فرمانده طالبان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد