درگیری-میان-پولیس-و-قاچاقبران-مواد-مخدر-در-ولایت-غور

نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ولایت غور، پس از یک درگیری مسلحانه ۴ تن از قاچاقبران مواد مخدر را از پا در آوردند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز چهار شنبه(20، قوس) با نشر اعلامیه گفته است که نیروهای پوليس قومانداني امنيه ولايت غور روز گذشته در يك عمليات ويژه، چهار قاچاقبر مواد مخدر را از پا در آوردند و سه تن دیگر آنان را زخمی نمودند.

اعلامیه افزوده است که درگیری مسلحانه میان پولیس و قاچاقبران مواد مخدر، در حالی به وقوع پیوست که نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ولایت غور مقدار یک هزار کیلو گرام مواد مخدر را از دو عراده واسطه نقلیه که مربوط به هراس افگنان طالب بود، در منطقه "آهنگران" شهر فیروزکوه کشف کردند.

در اعلامیه آمده است که هراس افگنان طالب میخواستند این مقدار مواد مخدر را که نوع تریاک می باشد از منطقه آهنگران شهر فیروز کوه به طرف جنوب ولایت غور قاچاق نمایند.

همچنان همزمان با این، پولیس سه فرد مظنون به قاچاق این مقدار مواد مخدر را نیز از ساحه عملیات بازداشت کرده است.

وزارت داخله تصریح نموده است که یک عراده واسطه نقلیه قاچاقبران مواد مخدر "هراس افگنان طالب" در ساحه از سوی نیروهای امنیتی به حمایه قوای هوایی تخریب گردیده و یک‌عراده دیگر آن  با مقدار ١٠٠٠ کیلوگرام تریاک و یک میل سلاح و بدست پولیس آمده است.

درگیری میان پولیس و قاچاقبران مواد مخدر در ولایت غور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد