دزدان-مسلح-بار-دیگر-از-پولیس-پیشی-گرفتند

معاون اول ریاست جمهوری با اشاره به‌ وقوع چهار حادثه هولناک تروریستی در کابل، اعتراف نموده که دزدان شیوه سرقت وسایط را تغییر داده اند و ازین‌رو یک بار دیگر از پولیس پیش دستی کردند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز یک‌شنبه(18، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که در بیست و چهار ساعت گذشته، کابل گواه چهار حادثه هولناک  تروریستی بود که ازین میان شهادت سیاوش جوان  پر نشاط و دو  نفر همکارانش در کابل بیشتر از حادثات دیگر عاطفه و احساس جمعی ما را عمیقا تخریش کرد.

همچنان در پغان یکی از افسران نیرو های ما را ترور کردند اما تروریست دستگیر گردید و در قره باغ یکی از سربازان دلیر ما در پوسته شهید گردید. تمام این حوادث بررسی گردیدند. تکنالوژی به ما توانایی دستیابی به سرنخ های زیادی را داده است.

آقای صالح اعتراف نموده که دزدان شیوه سرقت وسایط را تغییر داده اند و ازین‌رو یک بار دیگر از پولیس پیش دستی کرده شب گذشته سه موتر را دزدیده اند .

صالح گفته که عکس وسایط دزدیده شده امروز به نشر میرسد و مانند گذشته موتر فروشی های ولایات همجوار زیر نظر پولیس قرار دارد. وی تذکر داده که این پدیده شوم در سه هفته اخیر صفر گردیده بود.

او افزوده است که دزدان دیروز در کوچه ای در ناحیه نهم، موبایل شخصی را دزدیدند. در آن کوچه افسری از قطعات کماندو زنده گی می‌کند. او وضعیت را در دست می‌گیرد و دزدان را تعقیب می‌کند. در نتیجه برخورد یکی از دزدان جابجا کشته و دزد دیگر با زخم های دزدانه اش دستگیر می‌گردد. بنابراین، قرار است فردا این افسر شجاع کماندو را برای چند لحظه در جلسه شش و نیم دعوت کنیم و برایش آفرین بگوییم.

معاون نخست ریاست جمهوری می‌گوید: شماری در داخل و بیرون از دولت  تلاش دارند که  میثاق امنیتی و تیم ۰۶۳۰ ناکام گردد؛ اما کشمکش بین نیک و زشت  نو نیست و بسیار کهنه است. برایم جای تعجب نیست.

این درحالی است که امرالله صالح براساس هدایت رییس جمهور غنی، از روز شنبه(26، میزان) بدینسو مسوولیت رسیده‌گی به مسایل امنیتی کابل را برای «چند هفته» بر دوش گرفته است.

دزدان مسلح بار دیگر از پولیس پیشی گرفتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد