دستگیری-پنج-تن-به-اتهام-اعمال-تروریستی-از-کابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس قطعات خاص ۵ تن را به اتهام انجام اعمال تروریستی از ولسوالی ده سبز ولایت کابل دستگیر کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(22، سرطان) منتشر شده، آمده است که در نتيجه يك عملياتي كه از سوي منسوبین پولیس قطعات خاص وزارت اموراخله امروز در مربوطات ولسوالی ده سبز ولایت کابل راه اندازي شده بود، پنج تن به اتهام انجام اعمال تروریستی از سوي اين نيروها باز داشت شدند.

اعلامیه افزوده است که افراد باز داشت شده در ولسوالی ده سبز مسکن گزین هستند و باشنده اصلی مزار شریف، چهارآسیاب، ده سبز و ولسوالی چرخ ولايت لوگر می باشند.

این درحالی است که چند روز قبل، محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امورداخله به منظور اتخاذ بهتر تدابیر امنیتی، از دروازه شرقی شهر کابل در ساحه تنگی پلچرخی باز دید نمود.

سرپرست وزارت امورداخله همچنان از وسایل و تجهیزات تخنیکی از جمله اسکنر های امنیتی که به منظورتثبیت و کشف مواد منفجره و مهمات، در آن دروازه نصب گردیده است، دیدن نمود و به مسئولین آن تاکید کرد که در راستای استفاده موثر و همچنان حفظ و نگهداشت این وسایل توجه لازم داشته باشند.

دستگیری پنج تن به اتهام اعمال تروریستی از کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد