دشمنان-افغانستان-به-اهداف-خود-دست-نیافتند

تاج محمدجاهد وزیر امور داخله کشور بیان کرده است که دشمنان افغانستان در صدد برهم زدن نظم عامه کشور بودند اما نیروهای امنیتی کشور با آنها اجازه ندادند تا به این اهداف شان دست یابند.

به گزارش افغان خبر: استر پاسوال تاج محمد جاهد وزیر امور داخله، روز شنبه از قوماندانی عمومی اکادمی پولیس بازدید کرد.

وی گفت ،هراس افکنان در سال جاری در صدد برهم زدن امن ونظم عامه در کشور بودند که در نتیجه فدا کاری نیروهای امنیتی ودفاعی کشورپلان های شوم آنها نقش بر آب گردید.

آقای جاهد نیروهای پولیس ملی را تنفیذ کننده گان قانون و تامین کننده گان امنیت در کشور عنوان نموده افزود که وضعیت کنونی کشور نیروهای پولیس ملی را واداشته است که در کنار اجرای وظایف سپرده شده با سایر نیروهای امنیتی و دفاعی از حاکمیت ملی دفا می نمایند.

در این دیدار همچنان وزیر امور داخله کشور، افزود که به منظور بهبود امور تحصیلی دانشجویان اکادمی پولیس، اساتید مجرب را استخدام می نماید.  

همچنان مل پاسوال عبدالجبار پردلی قوماندان اکادمی پولیس گفت که آموزش دانشجویان اکادمی پولیس ملی با امکانات پیشرفته عیار گردیده و در مطابقت به وضعیت امنیتی کشور به آنها آموزش های مسلکی ارایه می گردد.

همچنان وزیر امور داخله در محفل فرستان 250 تن پلیس زن جهت آموزش های مسلکی به کشور ترکیه در اکادمی پولیس اشتراک نمود.

وزیر امور داخله کشور، ترکیه را یکی از کشور های معتهد حکومت افغانستان عنوان نموده گفت که این کشور درجهت آموزش و مسلکی سازی نیروهای پلیس ملی در چند سال گذشته سعی و تلاش گسترده ای را انجام داده است که مردم افغانستان زحمات و تلاشهای کشور دوست ترکیه را به دیده ی قدر می نگرند.

 

دشمنان افغانستان به اهداف خود دست نیافتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد