دشمنان-افغانستان-حملات-انتحاری-را-جایگزین-حملات-مسلحانه-کردند

وزیر داخله کشور در نهمین دور فراغت اکادمی پولیس کابل بیان کرد که مخالفان مسلح در این اواخر حملات انتحاری را جایگزین حملات مسلحانه نموده اند.

به گزارش افغان خبر؛ تاج محمد جاهد وزیر داخله کشور امروز (دو شنبه 27 جدی) در نهمین دور فراغت اکادمی پولس گفت؛ افغانستان در حال حاضر نیازمند نیروی امنیتی با صداقت است و فراغت 488 افسر پولیس میتواند نقش خوب در تامین امنیت و کاهش جرایم بازی کنند.

آقای جاهد گفت؛ دشمنان مردم افغانستان جنگ را در افغانستان کاهش داده است و به جای جنگ حملات انتحاری را سازماندهی میکنند که با روی کار آمدن نیروهای امنیتی با صداقت میتواند از برنامه های دشمنان جلوگیری کنند.

وزیر داخله بیان داشت؛ مبارزه با فساد و جنایت از اولویت کاری وزارت داخله است و این وزارت در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را انجام داده تا افسران زیادی را آموزش دهند و نمونه آن فراغت 488 افسر از اکادمی پولیس کابل است که امروز فارغ میشوند.

او افزود؛ فراغت آغاز خدمت به مردم است و افسران تازه فارغ شده باید بدون هیچ گونه تبعیض به مردم خود خدمت کنند.

وزیر داخله گفت؛ حکومت وحدت ملی با کشورهای حمایت کننده نیروهای امنیتی افغانستان به توافق رسیده است که اکادمی پولیس کابل به دانشگاه تبدیل شود. جاهد افزود؛ وزارت داخله تمام افراد فارغ شده را در کابل تعیین بست میکند و هیچ کدام این افراد بیکار نخواهد ماند.

وزیر داخله در مورد برنامه زمستانی این وزارت گفت؛ وزارت داخله در 34 ولایت کشور چالش های نیروهای امنیتی را بررسی میکند و هر گونه مشکل وجود داشته باشد برطرف خواهد شد.

نهمین دور فراغت اکادمی پولیس کابل امروز از سوی مقامات وزارت داخله و دیگر مقامات حکومت وحدت ملی برگذار شد که این در دوره 488 افسر فارغ شده اند.

 

 

دشمنان افغانستان حملات انتحاری را جایگزین حملات مسلحانه کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد