دو-انفجار-در-کابل-شش-کشته-و-زخمی-برجا-گذاشت

سخنگوی پولیس کابل تأیید می‌کند که در نتیجه‌ی دو انفجار جداگانه در شهر کابل، دو تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: فردوس فرامرز، سخنگوی پولیس کابل می‌گوید که انفجار نخست ساعت ۷:۳۵ صبح امروز سه‌شنبه(۱۴، دلو) در ساحه جوی شیر از مربوطات ناحیه دوم شهر کابل رخ داد.

به گفته فرامرز، در این انفجار که یک موتر نوع «افرست» هدف قرار گرفته است، دو منسووب امنیتی زخمی شده‌اند.

سخنگوی پولیس کابل هم‌چنان گفته که انفجار دومی ساعت ۸:۳۰ صبح امروز در ساحه سلیم کاروان از مربوطات ناحیه چهارم شهر کابل رخ داد که در آن دو غیرنظامی کشته شده و دو غیرنظامی دیگر زخمی شده‌اند. این انفجار یک موتر نوع «فرونر» را هدف قرار داده است.

پایگاه انترنتی مربوط به جمعیت اصلاح اعلام کرده است که محمد عاطف رییس شورای مرکزی این نهاد نیز در انفجار ساحه سلیم کاروان کشته شده است.

این درحالی است که روز گذشته نیز شهر کابل شاهد دو انفجار ماین بود. انفجار نخست در «چهارراهی شهید»،‌ از مربوطات ناحیه‌ی دهم شهر کابل رخ داد. این انفجار که موتر حامل خشنود نبی‌زاده، رییس دفتر وزیر دولت در امور صلح را هدف قرار گرفته بود، تلفاتی در پی نداشت.

ساعتی پس از وقوع این انفجار، یک انفجار در ساحه‌ی «جنگلک»، از مربوطات ناحیه‌ی هفتم شهر کابل رخ داد. در این انفجار که یک موتر ارتش هدف قرار گرفته شده بود، یک نظامی و یک غیرنظامی کشته شدند. همچنان یک نظامی دیگر نیز در نتیجه‌ی آن زخمی شد.

دو انفجار در کابل شش کشته و زخمی برجا گذاشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد