دو-حمله-انتحاری-در-کابل-کشته-و-زخمی-برجا-گذاشت

مهاجمان انتحاری در دو نقطه؛ حوزه های ششم و دوازدهم شهر کابل بر نهاد های امنیتی حمله کردند که سه کشته و ۴۱زخمی برجا گذاشت.

به گزارش افغان نیوز: حوالی ساعت 12:30 دقیقه ظهر در برابر حوزه ششم امنیتی شهر کابل یک مهاجم انتحاری موتر مملو از مواد انفجاری اش را منفجر کرد.

نجیب دانش، معاون سخنگوی وزارت داخله؛ گفته که دو مهاجم بر حوزه ششم امنیتی پولیس شهر کابل حمله کردند که یکی از آنها خود را در برابر دروازه این نهاد امنیتی منفجر کرده و فرد دوم وارد محطه گردیده است.

وی تصریح کرد که فرد دوم انتحاری نیز بعد از چند دقیقه درگیری با نیروهای امنیتی از پا درآمده است و نیروهای امنیتی در حال حاضر ساحه را تحت پوشش قرار داده و بررسی میکند.

بعد از چند دقیقه در مربوطات حوزه دوازدهم شهر کابل نیز حمله انتحاری انجام شد که نیز دو فرد انتحاری بر مقر امنیت ملی در منطقه ارزگان قیمت هجوم بردند.

آقای دانش افزود که در این حمله نیز یکی از دو مهاجم موتر خویش را به این مرکز کوبید و به دنبال آن مهاجم دومی با محافظان این مرکز درگیر شد که به زودی از پا درآمد.

او گفت در این رویداد پنج نفر از نیروهای امنیتی زخمی شده‌اند.

همچنان وزارت صحت عامه اعلام کرده که در نتیجه دو حمله انفجاری 3 کشته و 41 زخمی ثبت این وزارت شده است.

از سوی هم ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان مسئولیت این عهده را به دوش گرفته و بیان داشته که افراد وابسته به این گروه به سه نهاد امنیتی در شهر کابل حمله کرده است.

دو حمله انتحاری در کابل 3کشته و 41 زخمی برجا گذاشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد