دو-سرباز-پاکستانی-در-مسیر-خط-دیورند-کشته-شدند

افراد مسلح بالای نظامیان پاکستانی در ساحۀ باجور حمله کرده اند که در نتیجۀ آن دو تن از نظامیان پاکستان کشته و شش نفر دیگر آنان زخم برداشتند.

به گزارش افغان نیوز: به اساس گزارش رسانه‌های پاکستانی، دست کم دو تن از نظامیان پاکستان در این حمله کشته و شش نفر دیگر آنان زخمی گردیده‌اند.

مسؤولیت این حمله را تحریک طالبان پاکستانی به دوش گرفته و با نشر خبرنامه‌یی گفته‌اند که در جریان نصب سیم خاردار در مسیر دیورند بالای نظامیان پاکستانی حمله کرده‌اند.

در همین حال دفتر رسانه‌های ارتش پاکستان در خبرنامه‌یی می‌گوید که حمله بالای نظامیان‌شان از سوی افراد مسلح از خاک افغانستان صورت گرفته‌است.

در خبرنامۀ ارتش پاکستان گفته شده که در این حمله یک کپتان به نام جنید حفیظ و یک سرباز پاکستانی به نام رحم کشته شده‌اند، اما در پاسخی که نظامیان پاکستان به افراد مسلح داده‌اند ۱۰ فرد مسلح نیز کشته شده‌اند.

پاکستان در یک سال اخیر حصارکشی در مسیر خط دیورند را آغاز کرده و به گفتۀ مقام‌های آن کشور، قرار است در تمام مسیر این خط سیم خاردار نصب کنند.

به گفتۀ مقام‌های آن کشور، تا سال ۲۰۱۸ تمام ساحات مرز میان دو کشور کتاره و سیم خاردار گرفته خواهد شد تا از رفت و آمد هراس‌افگنان جلوگیری شود.

دو سرباز پاکستانی در مسیر خط دیورند کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد