دو-ماین‌گذار-در-نیمروز-دستگیر-شدند

امنیت ملی با نشر اعلامیۀ خبری نوشته است که دو ماین‌گذار در عملیات نیروهای قطعات خاص این ریاست از ولایت نیمروز بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: امنیت ملی با نشر اعلامیۀ خبری نوشته است که نیروهای قطعات خاص ریاست امنیت ملی دو عملیات جداگانه در ولایت‌های لغمان و نیم‌روز راه اندازی کرده بودند که در نتیجه آن دو ماین گذار به نام های حکمت الله و عصمت الله پسران بهرام از ولایت نمیروز بازداشت شده اند و در ولایت لغمان نیز مقدار مواد انفجاری را کشف و به دست آورده است.

ریاست امنیت ملی گفته است که این افراد قصد داشتند حملات تخریبی را در شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز راه اندازی کنند. از نزد این افراد دو حلقه ماین، یک میل تفنگچه و یک عراده موتر سایکل بدست آمده است.

همچنین در عملیات دیگر در ولایت لغمان نیروهای قطعات خاص امنیت ملی ۵۰۰ کیلوگرام مواد انفجاری از نوع امونیم نایتریت را کشف و ضبط کرده است. به گفته این ریاست، این مقدار مواد انفجاری در ۲۰ بیلر پلاستکی جابه‌جا شده بود.

امونیم نایتریت یک نوع کود کیمیاویی است که برای ساخت بمب های دست ساز و کنار به کار می‌رود. گروه های تروریستی در حملات شان از این مواد بیشتر استفاده می‌کنند.

دو ماین‌گذار در نیمروز دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد