دو-ولسوال-نام-نهاد-طالبان-در-کاپیسا-و-بلخ-به-قتل-رسیدند

وزارت دفاع ملی و قول اردوی شاهین اعلام نموده که "گل نبی مبارز" ولسوال خودخوانده طالبان برای ولسوالی چمتال ولایت بلخ و "قاری اسدالله "ولسوال نام نهاد طالبان برای ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا در حملات هوایی کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی قول اردوی شاهین با نشر اعلامیه‌ای گفته است که گل نبی مبارز ولسوال خود خوانده برای ولسوالی چمتال، یکی از جنایت کارترین تروریستان طالب در ولایت بلخ، دو روز پیش هنگامی که تدارک یک حمله تروریستی را بالای مراکز رای دهی در مربوطات ولسوالی چمتال تسهیل می‌کرد، توسط قوای هوایی کشور به قتل رسید.

در اعلامیه آمده است که این فرمانده کلیدی طالبان در تمام حملات تروریستی ولایت بلخ نقش داشت و در جریان سال 1398؛ دو بار به شدت توسط نیروهای امنیتی زخمی شد که برای تداوی به پاکستان اعزام گردید، اما اینبار زمانی کشته شد که یک هفته می‌شد از پاکستان برگشته بود و در پی سازماندهی حملات وسیعِ تروریستی بود.

در همین حال، وزارت دفاع ملی کشور نیز با نشر اعلامیه افزوده است که در نتیجه عملیات کماندوها و  یک حمله هوایی در مربوطات ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا، قاری اسدالله ولسوال نام نهاد طالبان برای این ولسوالی با پسرش به نام شاکر کشته شده است.

اعلامیه تصریح نموده است؛ در این حمله که دیشب انجام شد، رمضان یکی از افراد دیگر طالبان نیز کشته شده است؛ اما گروه طالبان در این باره چیزی نگفته است.

دو ولسوال نام نهاد طالبان در کاپیسا و بلخ به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد