دو-گروه-دزدان-حرفوی-در-کابل-بازداشت-شدند

وزارت امور داخله کشور می‌گوید که نیروهای پولیس کابل در دو اقدام جداگانه؛ دو گروه دزدان حرفوی را بازداشت کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(10، قوس)  منتشر شده، آمده است که بر بنیاد «میثاق امنیتی، منسووبان پولیس کابل در دو اقدام جداگانه، دو گروه دزدان حرفوی را که در انجام چندین دزدی مسلحانه در مربوطات کابل نقش داشتند، بازداشت کردند.

اعلامیه می‌افزاید؛ یک گروه سه نفری که در قضایائی جرمی به ویژه دزدی منازل در مربوطات حوزه‌های ششم و سیزدهم امنیتی شهر کابل نقش داشتند، سر انجام در یک عملیات اوپراتیفی از منطقه "قلعه مسلم" مربوط حوزه ششم امنیتی کابل با یک قبضه تفنگچه بازداشت شده‌اند.

وزارت داخله همچنان تصریح نموده که یک گروه دو نفری دزدان حرفوی مبایل همراه با ۳۷ سیت مبایل از کوچه"بارانه" مربوط حوزه اول امنیتی شهر کابل بازداشت شده‌اند، این گروه دو نفری دزدان مبنی بر انجام چندین قضیه دزدی نیز اعتراف نموده‌اند.

این درحالی است که امرالله صالح، معاون  اول ریاست جمهوری امروز دو‌شنبه(10، قوس) به سلسله نشست‌های "شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که کابل در بیست وچهار ساعت گذشته گواه چهار مورد دزدی موتر در قره باغ، پغان، حوزه چهارم، حوزه ششم و دو رویداد تروریستی بود که خوشبختانه تلفات در قبال نداشت.

وی در عین حال افزوده است که پولیس شجاع کابل و ریاست امنیت ملی کابل سیزده عملیات موفقانه داشتند که در آن برعلاوه دستگیری سه نفر تروریست که جزییات آن فردا داده خواهد شد، چندین دزد، مظنونین اختطاف و باج گیرها دستگیر شدند.

دو گروه دزدان حرفوی در کابل بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد