دیدار-رییس-اجراییه-با-بزرگان-و-متنفذین-ولایت-هرات

رییس اجراییه در دیدار با شماری از بزرگان و متنفذین قومی هرات وعده سپرد که به مشکلات مردم این ولایت رسیدگی فوری صورت می‌گیرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست اجراییه آمده است که بزرگان هرات مشکلات و چالش‌های موجود در این ولایت را با عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور در میان گذاشتند.

آنان گفتند که رانندگان موترهای باربری بنابر آنچه که اخاذی در مسیر راه می‌خوانند، از یک هفته بدینسو شاهراه هرات–کابل را به روی مسافرین بسته‌اند و این موضوع سبب خلق مشکلات جدی برای باشنده‌های این ولایت شده است.

بزرگان و متنفذین هرات همچنان از طرح جمع‌آوری موترهای بدون اسناد در این ولایت ابراز نگرانی نموده و از رییس اجراییه کشور خواستند که برای راه حل بهتر با ادارۀ محلی هرات در تماس شود.

همچنین از مداخلات مسوولان ادارۀ محلی در انتخابات گذشتۀ ریاست جمهوری انتقاد نموده و خواستار برخورد قانونی با کسانی شدند که از امکانات دولتی به نفع نامزدان مشخص کار می‌گرفتند.

رییس اجراییه با قدردانی از حضور فعال مردم هرات در انتخابات گذشتۀ ریاست جمهوری، نقش آنان را در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور تعیین کننده خواند.

وی گفت که از مشکلات به میان آمده در ولایت هرات آگاه است و به نهادهای ذیربط هدایت داده است تا به مشکلات مردم این ولایت رسیدگی فوری نمایند.

آقای عبدالله به بزرگان هرات اطمینان داد که آنعده از مسوولان ادارۀ محلی که در انتخابات گذشتۀ ریاست جمهوری از امکانات دولتی سوء استفاده نمودند، در فرصت مناسب مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

این درحالی است که شماری از اعضای شورای ولایتی و باشنده گان برخی از ولسوالیهای هرات از افزایش ناامنیها در ولسوالیهای شان نگران بوده و مدعی اند که هرازگاهی شاهد قتل مردم بی‌گناه هستند.

دیدار رییس اجراییه با بزرگان و متنفذین ولایت هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد