دیدار-شبانه-اشرف-غنی-با-مسوولان-پولیس-کابل

اشرف غنی ناوقت شب گذشته، به حوزه دهم امنیتی شهر کابل رفته و به مسوولان پولیس گفته است که در همکاری با سربازان موظف در شهر، برای تأمین امنیت بهتر و بیشتر مردم کابل تلاش کنند.

به گزار ش افغان نیوز: آقای اشرف غنی، رییس جمهور کشور ناوقت شب گذشته، به حوزه دهم امنیتی شهر کابل رفت و جریان کار و فعالیت، وضعیت معیشتی و صحی سربازان پولیس و مشکلات پولیس این حوزه را بررسی کرد.

ارگ ریاست جمهوری گفته است که در این دیدار رییس جمهور از تلاش‌ها و قربانی‌های نیروهای امنیتی در مقابله با تروریزم، گروه‌های جنایت کار سازمان یافته، زورمندان، مواد مخدر و اختطاف، قدرانی کرده و بر فعالیت بیشتر این نیروها تأکید کرد.

در خبرنامۀ ارگ آمده است که رییس جمهور در کنار بررسی وضعیت کاری و معیشتی سربازان حوزه دهم امنیتی کابل، به مسوولان پولیس کابل دستور داده در همکاری با سربازان موظف در شهر، برای تأمین امنیت بهتر و بیشتر مردم کابل تلاش کنند.

جنرال سالم احساس، فرمانده پولیس کابل در این دیدار از آنچه او حمایت رییس جمهور از پولیس گفته است، تشکر کرده است.

پیش از این نیز رییس جمهور غنی هر ازگاهی شبانه به حوزه‌های امنیتی سر زده و در یک دیدار از حوزه نهم امنیتی پولیس کابل، چندین افسر و مسوول این حوزه را به دلیل حاضر نبودن در وظیفه، از کار برکنار کرد.

آقای غنی همچنان پیش از این در جریان شب، بدون اطلاع قبلی به چند شفاخانه در شهر کابل نیز رفته بود تا کارهای داکتران و کارمندان شفاخانه را از طرف شب بررسی کند.

دیدار شبانه اشرف غنی با مسوولان پولیس کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد