رئیس-جمعورغنی-بر-رفع-نگرانی-های-امنیتی-مردم-تاکید-کرد

رئیس جمهورغنی پس از حمله انتحاری روز گذشته بر حوزه ششم شهر کابل، به مسئولین امنیتی دستور داد که نگرانی های امنیتی مردم باید رفع گردد.

به گزار افغان نیوز: جلسه ای به منظور بررسی وضعیت امنیتی کابل، روز گذشته تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری کشور دایر گردید.

در این جلسه مسئولین سکتور امنیتی و دفاعی کشور ضمن ارائه گزارش از چگونگی وضعیت عمومی امنیتی ولایت کابل، در خصوص اتخاذ تدابیر برای تامین امنیت انتخابات و جشن صدمین سالروز استرداد استقلال کشور، معلومات دادند.

رئیس جمهور غنی در این رابطه، گفت که تامین امنیت شهر کابل بسیار مهم است و تشویش ها و نگرانی های مردم باید رفع گردد.

جلسه، عملیات های شب گذشته در سه نقطۀ شهر کابل را که طی آن چند مرکز گروه تروریستی داعش منهدم گردید، مثبت ارزیابی نمود.

رئیس جمهور کشور به مسئولین سکتور امنیتی و دفاعی هدایت داد که در این شرایط حساس، در کابل و سراسر کشور برنامه های دقیق امنیتی را روی دست گیرند و به منظور سرکوب دشمن، خنثی نمودن تهدیدات، جلوگیری از حملات تروریستی و حفاظت مردم ملکی به ویژه در آستانۀ برگزاری جشن صدمین سالروز استرداد استقلال کشور و اینکه حکومت افغانستان در حال عملی نمودن نقشۀ راه صلح می باشد، پلان های امنیتی داشته باشند و نکات متذکره را جداً در نظر بگیرند.

همچنان خاطرنشان شد که در این اواخر در عملیات های که از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی در سراسر کشور راه اندازی گردید، ضربات سنگین به رهبری گروه طالبان وارد شده است.

رئیس جمعورغنی بر رفع نگرانی های امنیتی مردم تاکید کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد