رئیس-جمهور؛-جلسه-سرقوماندانی-اعلی-قوای-مسلح-را-دایر-کرد

جلسه سرقوماندانی اعلی قوای مسلح تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور تهدیدات امنیتی را مورد بررسی قرار داده بر هماهنگی نهاد های امنیتی تایید کرد.

به گزارش افغان نیوز: در این جلسه که در ارگ انجام شد، حملات تروریستی روز گذشته  که در اثر آن تعدادی از هموطنان ما شهید و زخمی شدند، به شدیدترین الفاظ محکوم گردید و این عمل دشمنان مردم؛ نشان دهندۀ ضعف و شکست آنان در جنگ رو در رو با نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور عنوان گردید.

همچنان در این جلسه، مراتب تسلیت و همدردی با خانواده‌های شهدا ابراز شد و برای شهدا بهشت برین و به مجروحان این رویدادهای تروریستی، صحتمندی کامل از بارگاه ایزد متعال استدعا گردید.

در این جلسه وزرای سکتور دفاعی و امنیتی در مورد وضعیت عمومی امنیتی کشور به ویژه ولایات بغلان، لغمان، جوزجان و کابل گزارش ارائه نمودند. جلسه تهدیدات امنیتی را مورد بررسی قرار داد و تلاش ها، رشادت ها و مبارزه هدفمند نیروهای ملی دفاعی و امنیتی را مورد ستایش قرار داد.

همچنان جلسه آخرین تحولات به شمول انکشافات امنیتی در تاله و برفک را مورد بررسی قرار داد و هدایات لازم را جهت دفع تهدیدات امنیتی به قوای دفاعی و امنیتی کشور صادر نمود.

در اخیر ضمن اینکه در مورد سطح اکمالات اساسی قوای دفاعی و امنیتی کشور گزارش مفصل ارائه گردید، بر هماهنگی بیشتر بین قول اردوها، قوماندانی ها، کندک ها و پوسته های نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور تأکید صورت گرفت و هدایات لازم در زمینه سطح اکمالات پرسونل، تعلیم و تربیه، تجهیزات و سطح احضارات، صادر گردید.

رئیس جمهور؛ جلسه سرقوماندانی اعلی قوای مسلح را دایر کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد