روند-تطبیق-برنامه-میثاق-امنیتی-کابل-قناعت-بخش-نیست

معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله، روند تطبیق برنامه میثاق امنیتی را قناعت بخش نخوانده و خطاب به مسوولین امنيتی تاکید کرد که هیچ‌گونه غفلت و تعلل در این زمینه پذیرفتنی نمی‌باشد.

به گزارش افغان نیوز: سترپاسوال عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله، دیروز دو شنبه(20، اسد) در نشستی که با مسوولین امنیتی کابل داشت، به آنان دستور داد تا فعالیت‌های شان را در راستای تطبیق "میثاق امنیتی" بیشتر سازند.

تیم امنیتی کابل از پیشرفت ۴۰ فیصدی در تطبیق برنامه میثاق امنیتی کابل به معین ارشد امور امنیتی گزارش ارایه نمود.

معین ارشد امورامنیتی، روند تطبیق برنامه میثاق امنیتی را قناعت بخش نخواند و به مسوولین امنيتی تاکید کرد که هیچ‌گونه غفلت و تعلل در این زمینه پذیرفتنی نمی‌باشد و توقع میرود که در راستای تطبیق برنامه متذکره گام‌های جدی را بردارند.

تیم امنیتی کابل در چارچوب میثاق امنیتی کابل در همكاری نزديك با مردم اخیراً نزدیک به چهار صد تن را به اتهام انجام جرم‌های جنایی و تروریستی از مربوطات ولایت کابل بازداشت کرده‌اند.

این درحالی است که در روزهای اخیر، انفجار ماین‌های کنار جاده‌ای و مقناطیسی در شهرهای مختلف از جمله کابل رو به‌ افزایش بوده است.

سخنگوی پولیس کابل، امروز سه‌شنبه (۲۱، اسد) اعلام نموده که در نتیجه انفجار ماین مقناطیسی بر یک موتر هایلکس در حوزه یازدهم شهر، یک تن جان باخته و دو تن دیگر زخم برداشتند.

روند تطبیق برنامه میثاق امنیتی کابل قناعت بخش نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد