ریاست-عمومی-امنیت-ملی-در-قتل‌های-هدفمند-دست-دارد

حسیب قوای مرکز از ولایت پنجشیر در یک پیام ویدیویی خود ادعا می‌کند که ریاست عمومی امنیت ملی در قتل‌های هدفمند در کابل دست دارد.

به گزارش افغان نیوز: پس از برکناری فرمانده پولیس پنجشیر، اسامی حسیب مشهور به حسیب قوای مرکز، ادعا دارد که از سوی برخی از افراد در ریاست امنیت ملی، به وی دستور ترور شماری از شخصیت ها داده شده است.
وی در یکی از پیام‌های تصویری خود می افزاید که فهرست شش تن را به وی سپرده بودند تا هر یک را در بدل ۲۵ لک افغانی ترور نماید.
حسیب در کلیپ منتشر شده می‌گوید: شخصی به نام شفیع با چهار موتر واکنش امنیت از من تقاضای حمله تروریستی کرده بود که ثبت آواز و واتسآپ آنها همرایم است.در همین حال، ویدیویی دیگری از فردی که خود را فرمانده تولی اول حوزه‌ی یازدهم امنیتی شهر کابل معرفی می‌کند، در رسانه‌های اجتماعی میان کاربران افغان دست‌به‌دست می‌شود. وی نیز  ادعا دارد که رهبری حوزه‌ی یازدهم امنیتی با سارقین و سرقت‌های مسلحانه در کابل دست دارند.
این فرد همچنان ادعا کرد که در طول یک‌ونیم سال گذشته که به‌حیث فرمانده تولی اول حوزه‌ی یازدهم امنیتی کار کرده، صدها مورد جرمی را گرفتار و به حوزه‌ی یازدهم تحویل داده، اما رهبری این حوزه افراد متهم را در بدل پول رها می‌کند.
او در این ویدیو به صورت مشخص از حاجی نجیب راغب به عنوان سرپرست حوزه‌ی یازدهم پولیس، فرید سالنگی به عنوان آمر کشف حوزه‌ی یازدهم و فردی به‌نام شادمحمد یاد کرده و گفته است که آنان در تمامی موارد جرمی در حوزه‌ی یازدهم دست دارند.

ریاست عمومی امنیت ملی در قتل‌های هدفمند دست دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد