رییس-جمهور-غنی-طرح-امنیتی-غرب-کابل-را-تایید-کرد

طرح امنیتی غرب کابل در نشست امنیتی ویژه به ریاست محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور، مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش افغان نیوز؛ طرح امنیتی غرب کابل که در مشوره با مردم این ساحه تهیه شده و مدتی قبل توسط معاون دوم رئیس جمهور به مقام عالی ریاست جمهوری ارائه شده بود، امروز شنبه(۲۹، جوزا) به تفصیل مورد بحث قرار گرفته و تأیید شده است.

دفتر مطبوعاتی سرور دانش، معاون دپم ریاست جمهوری می‌گوید که دراین جلسه به شورای امنیت ملی هدایت داده شد که با ایجاد یک گروپ کاری تخنیکی با اشتراک نمایندگان معاونت‌های اول و دوم ریاست جمهوری، طرح متذکره را به صورت همه جانبه غور نموده و طرح نهایی آن را با اقدامات واضح کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت به جلسه بعدی ارائه کند. 

همچنان در این جلسه به ادارات مربوطه مخصوصا به وزارت امور داخله و ریاست عمومی امنیت ملی، هدایت داده شد که هر کدام در ساحه کاری مربوط خود، اقدامات عاجل را انجام دهند.

در این طرح به رییس جمهور پیشنهاد شده است که تشکیلات پولیس ملی و امنیت ملی افزایش یابد. هم‌چنان مردم محل در تأمین امنیت این ساحه دخیل ‌شوند و تعداد پوسته‌های پولیس ملی و اردوی ملی در مناطق آسیب‌پذیر افزایش پیدا کند.

این درحالی است که به دنبال حمله بر مکتب سیدالشهدا در غرب کابل، رییس جمهور غنی به سرور دانش، معاون دومش، وظیفه سپرد تا طرح جامع امنیتی را برای تأمین امنیت این منطقه تهیه کند. 

رییس جمهور غنی طرح امنیتی غرب کابل را تایید کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد