زن-و-فرزند-یک-سرباز-از-سوی-طالبان-به-قتل-رسیدند

دفتر مطبوعاتی والی پکتیا اعلام نموده که جنگ‌جویان گروه طالبان، خانم و پسر یک سرباز ارتش را در ولسوالی احمدخیل این ولایت به قتل رساند‌ه‌اند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی والی پکتیا امروز شنبه(14، ثور) با نشر خبرنامه‌ای گفته است که این رویداد پس از چاشت روز جمعه، سیزدهم ثور، در جریان یک محفل عروسی در مربوطات ولسوالی احمدخیل این ولایت به وقوع پیوسته است.

خبرنامه افزوده است که این زن و پسر سرباز ارتش از سوی یک فرمانده محلی گروه طالبان کشته شدهاند. خبرنامه مطبوعاتی والی پکتیا از فرمانده محلی گروه طالبان به نام «قاری عزیز» و از شوهر این خانم به نام «دیدار» یاد کرده است.

به نقل از خبرنامه، این فرمانده محلی گروه طالبان از دوستان سابق «دیدار» بوده است، اما خانم و فرزند او را به جرم عضویت دیدار در ارتش ملی کشته است.

گفته شده است که این محفل عروسی مربوط به قاری عزیز بوده و اداره محلی پکتیا هم‌چنان گفته است که این رویداد را از نزدیک دنبال می‌کند و پولیس در جست‌و‌جوی عاملان این رویداد است.

این درحالی است که گروه طالبان نیز با نشر یک اعلامیه، این گفته‌ها را رد کرده و گفته است که این رویداد ربطی به این گروه ندارد.

زن و فرزند یک سرباز از سوی طالبان به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد