سربازان-خیالی-در-چوکات-ارتش-ملی-وجود-ندارند

دولت وزیر می گوید: هیچ سرباز خیالی در این وزارت وجود ندارد و هیچ معاشی به نام سرباز خیالی به جیب هیچ کسی نمی رود.

به گزارش آژانس افغان خبر: دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع ملی به روز سه شنبه (5 دلو) در کنفرانس خبری به خبرنگاران اعلام کرد که در این وزارت فساد به آن گستردگی نیست که سرباز کسی به نام سرباز خیالی از بودجه دولت معاش دریافت کند.

دولت وزیری اظهار داشت که وزارت دفاع با ایجاد کمیته مبارزه با فساد در این وزارت توانسته است فساد را به حداقل برساند و هیچ کسی از وزیر تا سرباز ساده نمی تواند مرتکب فساد شوند.

وزیری همچنان اشاره کرد که حدود یک هزار و 534 مورد فساد از این کمیته به سارنوالی معرفی گردیده که به تعداد241 نفر افسر، 282 تن بریدمل، 293 نفر سرباز می باشد که از این میان 2 تن به اعدام و سایر آنان  نیز جریمه و یا هم به زندان محکوم شده اند.

سخنگوی وزارت دفاع در حالی به این نکته می پردازد که مبلغ 66 هزار و672 افغانی از نزد متهمان فساد اداری گرفته شده و به خزانه دولت پرداخت شده است

وی تصریح کرد، در مبارزه با فساد اداری در این وزارت از مبلغی حدود 6.1 میلیارد افغانی جلوگیری شده است که یک  رقم بسیار بالای را نشان می دهد.

این در حالی است که روز گذشته گزارش های مبنی بر لغو پرداخت معاش 20هزار سرباز خیالی در افغانستان از سوی آمریکا به نشر رسیده بود.

سربازان خیالی در چوکات ارتش ملی وجود ندارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد