سقوط-چهار-پوسته-امنیتی-در-ولایت-سمنگان

رییس شورای ولایتی سمنگان با ابراز نگرانی می گوید که جنگجویان گروه طالبان پس از سقوط چهار پوسته امنیتی در ولسوالی دره صوف پایین این ولایت، پنج تن را کشته و زخمی و شماری از افراد را باخود برده اند.

به گزارش افغان نیوز: حاجی راز‌محمد، رییس شورای ولایتی سمنگان امروز سه شنبه(21، حوت) در گفتگو با خبرنگار افغان نیوز گفت که طالبان مسلح با راه اندازی عملیات تروریستی در ولسوالی دره صوف پایین در پی سقوط این ولایت برآمده اند.

وی با ابراز نگرانی گفت که شماری از طالبان مسلح شب هنگام بالای پوسته های امنیتی حمله نموده اند که در پی این رویداد یک تن کشته و چهار تن دیگر زخم برداشته اند.

رییس شورای ولایتی سمنگان تصریح نمود که اکنون طالبان مسلح در ولسوالی دره صوف پایین موفق شده اند که به تعداد چهار پوسته امنیتی را سقوط بدهند و حتی تعدادی را به آتش بکشند.

به گفته وی؛ طالبان پس از حملات مسلحانه، شماری از افراد را به گیروگان گرفته و در جاهای نامعلوم انتقال داده اند.

آقای راز‌محمد هشدار داد که اگر حکومت مرکزی اقدام جدی در پیوند به تامین امنیت این مناطق روی دست نگیرد، احتمال سقوط ولسوالی های دره سوف بالا و پایین نزدیک خواهد بود.

این درحالی است که پیش از این نیز شماری از مسوولان این ولایت هشدار داده بودند که حضور گسترده  طالبان در شهرستان  دره صوف پایین، استخراج غیر قانونی ذغال سنگ و آزار و اذیت مردم  این ولسوالی  از سوی این گروه، باعث نگرانی مردم شده است.ن

سقوط چهار پوسته امنیتی در ولایت سمنگان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد