سه-محافظ-دوستم-در-کمین-طالبان-کشته-و-زخمی-شدند

قول اردوی ۲۰۹ شاهین اعلام نموده که در نتیجه بر خورد طالبان با نیروهای امنیتی، یک تن از محافظین معاون اول ریاست جمهوری کشته و دو تن دیگرش زخمی برداشته اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ای که امروز یک شنبه(11، حمل) از سوی قول اردوی 209 شاهین منتشر شده، آمده است؛ حوالی ساعت 17:00 دیروز هراس افگنان طالب جهت هدف قراردادن کاروان معاون اول ریاست جمهوری درقریه جات علم خیل ، مرگین تپه ، شرشرک ، خان آباد ، سلیمان خیل ، جوی اوزبیک ، تیمورک وچوبه ولسوالی چهاربولک ولایت بلخ کمین افراز نموده بودند، که خوشبختانه با رسیدن کوماندوها ونیروهای شامل عملیات ولید 40 درساحه یک سرگروپ کلیدی شان بنام زلمی مشهوربه سنگری همراه با 3 تن از افرادش کشته و7 تن دیگر شان زخمی گردیدند.

اعلامیه افزوده است که قرار راپور اوپراتیفی، نیروهای کاروان معاون اول ریاست جمهوری، یک تن ازفرماندهان کلیدی هراس افگنان طالب را بازداشت وباخود به استقامت شبرغان برده اند.

قول اردوی 209 شاهین تصریح نموده که در این درگیری به نیروهای امنیتی ودفاعی آسیبی نرسیده اما یک نفر از محافظین معاون اول ریاست جمهوری کشته و دو تن دیگرش زخمی برداشته اند.

این درحالی است که آقای دوستم در میان هوادارانش در ولایت بلخ گفت که اگر حکومت شش ماه برایش فرصت بدهد از بادغیس تا بدخشان، طالبان و سایر شورشیان را پاکسازی می‌کند و اگر نتوانست افغانستان را ترک می‌کند.

سه محافظ دوستم در کمین طالبان کشته و زخمی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد