سه-مقام-ارشد-امنیتی-و-دفاعی-به-فاریاب-رفتند

وزارت امور داخله کشور اعلام کرده که هیات مشترک عالی‌رتبه نظامی و ملکی به هدف بررسی وضعیت امنیتی و حکومتداری محلی به ولایت فاریاب سفر نمودند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله گفته است که ژنرال مرادعلی مراد، معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله، ژنرال محمدشریف یفتلی رییس ستاد ارتش، معاون ولایتی ریاست امنیت ملی و تیمور شاران، معاون پالیسی و مسلکی اداره ارگان‌های محلی به ولایت فاریاب سفر کردند.

در خبرنامه وزارت داخله آمده است که این هیات بلند پایه بعد از بررسی احضارات جنگی نیروهای امنیتی و دفاعی، در جلسه امنیتی با حضور مقام‌های نظامی و ملکی ولایت فاریاب، وضعیت امنیتی این ولایت را به بحث گرفتند.

این هیات پس از شنیدن گزارش‌های امنیتی با تاکید بر اجرای وظایف مسوولانه بیان داشتند که اولویت‌ نیروهای قوای مسلح در فصل زمستان سال‌ جاری، گسترش امنیت و نابودی لانه‌های دشمنان مردم افغانستان است.

ژنرال مرادعلی‌مراد، معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله در این سفر تاکید نمود که قوت‌های ملی امنیتی و دفاعی بیشتر از هر زمان دیگر در شرایط بهتر جنگی قرار دارند و در هماهنگی کامل وظایف وطن دوستانه خویش را با همکاری مردم انجام دهند.

سه مقام ارشد امنیتی و دفاعی به فاریاب رفتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد