سو-استفادگان-از-دست-فروشان-شهر-کابل-شناسائی-شدند

شماری از افراد مظنون بشمول منسوبین پولیس که در ساحات مختلف شهر کابل از نزد دست فروشان پول غیر قانونی جمع آوری می کردند، بازداشت شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله کشور که امروز سه شنبه(27، قوس) به نشر رسیده آمده است که منسوبان پولیس ملی، طی عملیات اوپراتیفی و کشفی که در نقاط مختلف شهر کابل انجام دادند، بشمول چهار منسوب پولیس 9 فرد مظنون را به ارتکاب اخاذی و گرفتن پول غیر قانونی از نزد دست فروشان، شناسائی و بازداشت کرده اند.

در اعلامیه آمده که پولیس از منطقه پل خشتی، حوزه دوم امنیتی کابل، فردی را بازداشت کرده که روزانه 4000 افغانی از نزد دست فروشان جمع آوری وبه منسوب پولیس که مسوولیت ساحه را به عهده داشت، می پرداخت.

در همین حال از منطقه سپاهی گمنام، حوزه اول امنیتی کابل، فردی را پولیس بازداشت کرده که روزانه مبلغ 9000 افغانی را از نزد دست فروشان جمع آوری می کرد وبه مسوول پوسته پولیس واقع چوک می پرداخت.

وزارت داخله افزوده است که پولیس از چهارراهی کمپنی، حوزه پنجم امنیتی کابل، فردی را بازداشت کرده است که مبلغ 10540 افغانی را از نزد دست فروشان جمع آوری می کرد و به مسوول پولیس ساحه چهارراهی کمپنی می پرداخت، درحین پرداخت پول، توسط پولیس شناسائی و باالفعل بازداشت شد.

منسوبان پولیس از ساحه حوزه پنجم امنیتی کابل، دوتن را که مبلغ 25000 هزارافغانی را از نزد دست فروشان جمع آوری کرده بود ومیخواست آنرا به مسوول پوسته مربوطه پرداخت نماید، بازداشت کرده اند.

قابل ذکر است که دوسیه های نسبتی افراد مظنون رسمآ جهت بررسی های همه جانبه به ریاست سارنوالی عسکری مبارزه علیه فساد اداری سپرده شده است.

سو استفادگان از دست فروشان شهر کابل شناسائی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد