سوء-استفاده-تروریستان-از-یک-شاگرد-نانوایی-در-کابل

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: شخصی بنام رحمت الله که با استفاده از نانوایی جعلی، ضمن تجاوز جنسی بر یک پسر زیر سن، از وی در انتقال ماین های چسپکی نیز کار می‌گرفت، دستگیر شده است.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز شنبه(15، قوس) به سلسه نشست‌های "شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که اسامی رحمت الله ولد حبیب الله یکی از تسهیل کننده های انفجارات مقناطیسی در کابل نیز دستگیر شده است.

وی افزوده است که موصوف نانوایی جعلی ساخته بود، یعنی نان را از جای دیگر خریداری می‌کرد تا بالایش شک ایجاد نگردد. همچنان با بسیار درد و اندوه باید شما را مطلع سازیم که همرای وی یک پسر زیر سن به اسم عرفان الله نیز گرفتار گردید.

آقای صالح مدعی است که رحمت الله نام این پسر را در مقابل دوصد افغانی در روز به عنوان شاگرد نانوایی استخدام کرده بود ولی همه روزه بالایش تجاوز جنسی می‌کرد و از او در انتقال ماین های چسپکی نیز کار می‌گرفت.

معاون نخست ریاست جمهوری می‌گوید که در پیوند به این قضیه با خانواده عرفان الله نام تماس برقرار گردیده و پدرش به اداره خواسته شده است. جزییات بیشتر این جنایت را به زودی در اختیار رسانه های جمعی قرار خواهیم داد.

صالح تصریح نمود: از هموطنان ما میخواهیم که اگر در اطراف شان نانوایی‌ها و یا دکاکین جعلی را متوجه میشوند به ادارات امنیتی گزارش دهند.

در همین حال، ریاست امنیت ملی، مطیع الله عضو گروه کاروان عبیده مربوط شبکه حقانی را که امرالله صالح از آن به‌عنوان یک عملیات نوید بخش یاد می‌کند، دستگیر نموده است.

این درحالی است که پولیس کابل روز جمعه (9، قوس) داکتری را بازداشت کرد که به یک پسر بیمار ده ساله چندین بار تجاوز کرده بود.

امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری نیز خبر از بازداشت این پزشک داد و تایید نمود که این داکتر اقدام به چندین بار تجاوز به این کودک کرده است.

سوء استفاده تروریستان از یک شاگرد نانوایی در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد