شرکت-برشنا-از-وقوع-یک-فاجعه‌ی-تاریکی-خبر-می‌هد

شرکت برشنا می‌گوید که در چند روز اخیر، پایه‌های برق قصداً از سوی دشمنان روشنایی به گونه‌ی زنجیره‌ای تخریب می‌شود. اگر این وضعیت ادامه یابد، با یک فاجعه‌ی تاریکی رو به رو خواهیم شد.

به گزارش افغان نیوز: شرکت برشنا امروز سه شنبه(۱۶ثور) با نشر یک اعلامیه گفته که شب گذشته دو پایه برق وارداتی در منطقه "گلغندی"، عقب مقام ولایت‌ پروان منفجر شده است.

این شرکت افزوده است که تهداب هر دو پایه، از سه نقطه تخریب شده، اما پایه های برق منهدم نشده و تیم فنی برای ترمیم به ساحه اعزام شده است. همچنان دو پایه دیگر برق وارداتی در ولایت پروان منفجر شده است.

شرکت برشنا می‌گوید که در چند روز اخیر، پایه‌های برق قصداً از سوی دشمنان روشنایی به گونه‌ی زنجیره‌ای تخریب می‌شود که ضربه‌ی جدی اقتصادی، اجتماعی، تحصیلی، صحی و … به مردم افغانستان وارد می‌کند.

برشنا از مردم و مسؤلین خواسته تا جلو تخریب بیشتر پایه‌های برق را گرفته و عاملان آن را به پنجه‌ی قانون بسپارد. زیرا اگر جلو تخریب پایه‌های برق گرفته نشود، با یک فاجعه‌ی تاریکی رو به رو خواهیم شد.

این درحالی است که پولیس کابل چندروز پیش از دست‌گیری یک گروه شش نفری متهم به تخریب پایه برق در ولسوالی میر‌بچه‌کوت ولایت کابل، خبر داده بود.

شرکت برشنا از وقوع یک فاجعه‌ی تاریکی خبر می‌هد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد