شکست-مرگ‌بار-طالبان-در-ولایات-زابل،-لوگر-و-غور

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه ضد حمله نیروهای امنیتی و دفاعی در ولایات زابل، لوگر و غور ۲۲ طالب کشته و ۱۵ عضو دیگر این گروه زخم برداشته اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(10، سرطان) منتشر شده، آمده است که تروریستان طالب بر پوسته‌های امنیتی در مربوطات ولایت‌های زابل، لوگر و غور حملات تروریستی تهاجمی را سازماندهی کردند که این حملات آنان با پاسخ شدید نیروهای امنیتی و دفاعی مواجه شد.

اعلامیه افزوده است که در نتیجه درگیری متقابل، به‌شمول یک فرد کلیدی این گروه ۲۲ تروریست طالب کشته و ۱۵ تروریست دیگر زخمی شده‌اند.

وزارت داخله تصریح نموده که این درگیری‌ها، در مربوطات مرکز ولایت زابل، مرکز ولایت لوگر و مرکز ولایت غور، رخ داده و به نیروهای امنیتی و دفاعی آسیب نرسیده است.

این درحالی است که رییس جمهور غنی به ارگان های مربوطه وظیفه سپرد که عاملین حمله تروریستی بالای کارمندان کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان را شناسایی و مجازات نمایند؛ زیرا حکومت در برابر شبکه های تروریستی و جرمی هیچگونه تحمل ندارد.

از سوی هم، ملاعبدالغنی برادر، رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر با مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا از طریق ویدیوکنفرانس در مورد خروج نیروهای خارجی براساس توافق‌نامه دوحه، آزادی زندانیان و مذاکرات داخلی گفتگو کرده‌است.

شکست مرگ‌بار طالبان در ولایات زابل، لوگر و غور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد