شکست-مرگ‌بار-طالبان-در-ولایت-غزنی

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه ضد حمله نیروهای امنیتی در ساحه منگور بازار مربوط به مرکز ولایت غزنی ۵ طالب مسلح کشته و دو عضو دیگر این گروه زخم برداشتند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک‌شنبه(22، سرطان) منتشر شده، آمده است که روز گذشته طالبان در ساحه منگور بازار مربوط به مرکز ولایت غزنی، بالای نیروهای ملی امنیتی و دفاعی حمله نمودند.

اعلامیه افزوده است که این حمله از طرف نیروهای ملی امنیتی و دفاعی با شکست روبرو شده و در نتیجه این درگیری، ۵ طالب مسلح کشته و ۲ نفر دیگر شان زخمی شده اند. همچنان يک عراده فيلدر و ۵ موترسایکل دشمن نیز تخریب گردیده است.

این درحالی است که وزارت دفاع ملی روز گذشته نیز اعلام نموده بود که طالبان در ساحه «ابوقلعه» ولسوالی اندر ولایت غزنی، بالای نیروهای ملی دفاعی و امنیتی حمله نمودند؛ اما این حمله ضمن اینکه با شکست رو به رو شده است، در نتیجه درگیری، ۸ طالب تروریست کشته شده اند.

پیش از این، رحمت‌الله نبیل، رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان در برگه فیسبوک خود نوشته بود که گروپ هاى تروريستى داخلى و خارجى مختلف به شدت در حال اكمالات از راه پكتيكا و زابل از آنسوى خط ديورند هستند و احتمالاً براى حمله بزرگ بالاى شهر استراتيژيك غزنى آماده گى مي‌گيرند.

شکست مرگ‌بار طالبان در ولایت غزنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد