صالح-طالبان-داعشی-به-شیعیان-کابل-هشدار-دادند

طالبان داعشی در یک پیام کتبی به جلسه شش‌نیم صبح هشدار داده اند که اگر کسی از زندانیان شان اعدام شود، کابل را به مسلخ شعیه تبدیل نموده و افراد اختطاف شده را سرخواهند برید.

به گزارش افغا نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز شنبه(22، قوس) به سلسله نشست‌های"شش‌نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که طالبان داعشی در یک پیام کتبی به ما هشدار داده اند که اگر کسی از زندانیان شان اعدام شد کابل را به مسلخ شعیه تبدیل خواهند کرد و در عین زمان گفته اند که افراد اختطاف شده را سرخواهند برید. 
وی می‌گوید: من به ریاست امنیت ملی کابل هدایت دادم که تمام طالبان داعشی که در چنگال قانون هستند به شبکه های خود پیام بدهند که دولت همه شجره ای آنها را می شناسد. این که تا اکنون مهار نشده اند بحث علیحده است که رابطه مستقیم به قابلیت ها و توانایی ما دارد. 
صالح گفت: طالبان داعشی بدانند که هیچ تهدید مانع اینکه ما چهره این آدم کشان را همه روزه به ملت خود معرفی کنیم٫ نخواهد شد.  
معاون اول ریاست جمهوری یک بار دیگر از قوه قضاییه کشور خواهش نموده که این خونخوار ها را محاکمه علنی نمایند و محکمه کسانیکه قبلا دستگیر شده بودند، تسریع گردد. زیرا این مبارزه با پنهان کاری نتیجه مطلوب  نمیدهد.  
به گفته وی؛ در جریان جلسه امروز خبر انداخت راکت از ساحه لب جر  به اطلاع من رسانیده شد. هرچند هنوز قاطع حکم کرده نمیتوانم اما گفته می‌شود که یک هموطن ما شهید و یک خانم زخمی شده است.  
ٱقای صالح هشدار داد که این لکه ناکامی در برابر تروریستان را از روی دولت پاک خواهیم کرد. با آنکه این ناکامی را می پذیریم اما در عین حال از زحمت و فداکاری منسووبین سحر خیز نهاد های امنیتی ما که هر لحظه زنده گی خود را بخاطر همه ای ما درکف دارند، غافل نیستیم و در کنار شان ایستاده ایم. 
این درحالی است که نمایندگان بلندپایۀ طالبان در هفتمین دور گفت‌وگوهای Track ۲ که از سوی جامعۀ قلب آسیا به همکاری مرکز مطالعات مناقشه و بشری دوحه و مرکز همکاری‌های دانشگاه نیویارک برگزار شده بود، بر رفع تحریم‌ها و رهایی زندانیان شان تاکید ورزیدند.

صالح: طالبان داعشی به شیعیان کابل هشدار دادند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد