ضارب-سه-روحانی-در-مشهد-اعدام-شد

گزارش‌ها می‌رسانند که حکم اعدام عبداللطیف مرادی، ضارب سه روحانی در مشهد ایران اجرا شده است.

به گزارش افغان نیوز؛ روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی اعلام کرده که حکم اعدام عبداللطیف مرادی، ضارب سه روحانی در مشهد، صبح امروز دوشنبه(۳۰، جوزا) اجرا شده است.

غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، گفت: پس از وقوع حادثه ناگوار تروریستی علیه سه تن از روحانیون جهادی، پرونده قضائی با فوریت تشکیل و تحقیقات همه جانبه و گسترده در این زمینه آغاز شد.

وی گفت: دادگاه پس از بررسی کلیه اسناد و مدارک مربوط به این حادثه، به صورت فوق العاده اقدام به برگزاری جلسه علنی رسیدگی به اتهامات متهم عبداللطیف مرادی فرزند محمد طاهر  شد.

ضارب، فردی ۲۱ ساله، به نام «عبداللطیف مرادی» تبعه خارجی که یکسال پیش به صورت غیرقانونی از مرز پاکستان وارد ایران شده و سپس در مشهد مقدس اقامت گزید.

او به همراه برادرش در یک باربری در مشهد کار می‌کردند و در منطقه مهرآباد مشهد سکونت داشته‌اند.

«عبداللطیف مرادی»  دارای تفکرات تکفیری و معتقد بود باید خون شیعیان ریخته شود.

 او ساعت ۱۴ و ۱۶ دقیقه ۱۶ فروردین مصادف با سومین روز از ماه مبارک رمضان  به سمت سه روحانی حمله کرده و با ضربات چاقو آنها را مورد ضربه قرار داد. او فقط به یکی از این روحانیون ۲۰ ضربه چاقو زده بود.

در ادامه پیگیری ها ۶ متهم به همکاری با او، از جمله دو برادر «عبداللطیف مرادی»  توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند و تحقیقات از آنها آغاز شد.

ضارب سه روحانی در مشهد اعدام شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد