طالبان-باید-صادقانه-علیه-مواد-مخدر-مبارزه-کنند

وزارت امور داخله امارت اسلامی طالبان اعلام کرده که نیروهای امنیتی با کامل صداقت و پشتکار در راستای مبارزه با مواد مخدر مبارزه کنند.

به گزارش افغان نیوز؛ جلسه کاری معینیت مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله طالبان، امروز یک‌شنبه(۱۱، میزان) برگزار گردید.

ملاعبدالحق آخند، معین مبارزه با مواد مخدر وزارت داخله از آغاز فغالیت جدی کارمندان و منسووبین معینیت مبارزه با مواد مخدر استقبال کرد.

وی از آنها خواست تا با کامل صداقت و ایمانداری به کشور شان مصدر خدمت گردند.

همچنان وی در رابطه به اضرار مواد مخدر صحبت نمود و از کارمندان و منسوبین آن معینیت خواست تا در راستای مبارزه با مواد مخدر با جدیت مبارزه نمایند.

در همین حال، قاری ابوبکر، مولوی احمدی، داکتر محمد عثمان فروتن و مفتی رحیم الله به نمایندگی از دیگران در پیوند به معضل مواد مخدر  تعهد نمودند که با کامل صداقت و پشتکار وظایف شان را به پیش میبرند.

این درحالی است که بازار مواد مخدر دربرگیرنده بازیگران گوناگونی است، از دهاقین بومی و خریداران کوچک متحرک گرفته تا قاچاق‌چیان بزرگ. 

خریداران متحرک مواد مخدر را مستقیماً از دهاقین در مزارع‌شان خریداری کرده و احتمالاً به آن‌ها قرضه و مواد ضروری داده و آن‌ها را مورد راهنمایی قرار می‌دهند.

طالبان باید صادقانه علیه مواد مخدر مبارزه کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد