طالبان-رسانه-ها-را-به-حمله-نظامی-تهدید-کردند

کمیسیون نظامی گروه طالبان با نشر اعلامیه ای گفته است که اگر شماری از رسانه ها دست از عمل استخباراتی برندارند، ازطرف مجاهدین در مرکز و ولایات مورد حمله قرار خواهند گرفت.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این گروه که امروز دو شنبه(3، سرطان) منتشر شده، آمده است که در کابل مرکز کشور و بعض ولایات از شماری رسانه ها اعلانات بنام اعلانات تجارتی شنیده می شوند که در آن به جهاد، مجاهدین و طالبان بد و رد گفته می شود.

اعلامیه افزوده است که این عملکرد رسانه ها باعث شده که مردم علیه آنها برانگیخته شوند، شماره های مخصوص ادارات امنیتی اداره کابل به نشر می رسد و سعی می شود که در جلو گیری از جهاد جاری در کشور از همین رسانه ها استفاده استخباراتی صورت گیرد، ذهنیت عامه تخریب شود و مستقیما به دشمن فعالیت های جاسوسی انجام پذیرد.

کمیسیون امور نظامی امارت اسلامی به تمام آن تلویزیون ها، رادیوها، و سائر ادارات نشراتی هشدار جدی می دهد که هرچه زودتر از این عمل دشمنانه خود منصرف شوند.

گروه طالبان تاکید داشته است که اگر در ظرف یک هفته تمام رادیو های محلی، (اف ام و غیر اف ام)، تلویزیون ها و باقی رسانه ها از همچو عمل کره خود دست بردارنشوند، پس مجاهدین امارت اسلامی این رسانه ها را به حیث رسانه ها نه؛ بلکه به حیث لانهء های استخباراتی دشمن می شناسند و ازطرف مجاهدین در مرکز و ولایات، شهر ها و اطراف من حیث هدف نظامی قرار خواهد گرفتند، آن زمان مراکز، خبرنگاران، کارمندان و پرسونل همچون به اصطلاح رسانه ها هیچ نوع مصئونیت نخواهند داشتند.

طالبان رسانه ها را به حمله نظامی تهدید کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد