طالبان-کمر-یک-مادر-۵۰-ساله-را-شکستند

سخنگوی وزارت داخله می‌گوید که طالبان کمر یک مادر ۵۰ ساله را از چهار جای شکستند، اکنون نه پاهایش سالم مانده و نه دستانش و زیر مراقبت قرار دارد.

به گزارش افغان نیوز: طارق آرین، سخنگوی وزارت امور داخله در صفحه فسبوک اش نوشته است که روایت خشونت طالب شاید قرن‌ها حکایت‌گر نسل‌به‌نسل باشد. قرن‌ها بگذرد، آنچه طالب به حق زن، مرد و کودک این سرزمین روا داشته، فراموش نمی‌شود. 

آرین می‌نویسد؛ در شفاخانه پولیس از پیر زنی قهرمان که حدود ۵۰ سال سن داشت، عیادت کردم. او از اسارت خشونت‌بار خود نزد طالبان سخن می‌گفت، هرچند به سختی اما مفهوم می‌شد که چه می‌گوید. 

طالبان آنقدر او را شکنجه کرده بودند که دل سنگ آب می‌شود. چهار همکارش را پیش چشمانش تیرباران کرده‌بودند و خودش را چندین‌بار با ضرب به زمین کوبیده بودند. کمرش از چهار جای شکسته بود، نه پاهایش سالم مانده و نه دستانش و زیر مراقبت قرار دارد. 

سخنگوی وزارت داخله نوشته است که او زن شجاع و قهرمان است، نفرین این مادر قهرمان کمر طالب را خواهد شکست. 

وی همچنان به نقل از یک سرباز زخمی در این شفاخانه می‌گوید: تمامی طالبان کارت پاکستانی دارند و باید سرکوب شوند. دیگری می‌گفت که نباید زندانیان این گروه آزاد شود و تأکید داشت که به سنگر دفاع از وطن برمی‌گردد.

این درحالی است که حمدالله محب، مشاور امنیت ملی کشور می‌گوید که طالبان هر سال به ارزش ۹۰۰ میلیون دالر، زیرساخت‌های ما را نیز ویران می‌کنند.

محب می‌گوید که نیروهای افغان در میدان جنگ به سربازان امریکایی ضرورت ندارند، بلکه تنها به حمایت مالی شان نیاز داشته که درباره‌اش اطمینان دریافت کرده‌ایم.

طالبان کمر یک مادر ۵۰ ساله را شکستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد