طرح-امنیتی-کهنه-و-تکراری-عامل-انتحاری-غرب-کابل

امرالله صالح رییس روند سبز افغانستان بعد از حمله انتحاری بر یک باشگاه ورزشی در غرب کابل گفته است که طرح امنیتی کهنه و تکراری دیگر نمی تواند برای تامین امنیت شهروندان کشور موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: امرالله صالح رئیس روند سبزافغانستان و رئیس پیشین امنیت ملی کشور قتل‌عام شیعیان غرب کابل را یک پروژه دانسته و گفته است که این مردم محاسبه شده و عمدی قتل عام می شوند.

آقای صالح  در صفحه فیسبوکش نوشت:”این حملۀ آخر دشمنان نخواهد بود و راه حل های کهنه و تکراری در تامین امنیت مردم موثریت خود را از دست داده است.”

آقای صالح در ادامه با ارائه پیشنهادی به مردم غرب کابل گفت که اگر شورای مردمی شما فیصله نماید من حاضرم به عنوان فرزند این خاک بیایم و شماری از جوانان شما را در مهارت های اطلاعاتی و امنیتی تعلیمات بدهم و آنها به نوبه خود رضاکاران محلات راتعلیمات بدهند و در نتیجه طرح مردمی تامین امنیت ساحه را ریخته و عملی نماییم.

رئیس روند سبز افغانستان بیان داشته است: حالا واضح است که شما محاسبه شده و عمدی قتل عام می شوید. این یک پروژه است. دیگر از شکایت و انتقاد خسته ایم. اگر نهادهای دولتی خواستند همکاری کنند خانه شان آباد. این حمله ای آخر نیز نخواهد بود.

رییس روند سبز افغانستان گفت که راه حل های کهنه و تکراری موثریت خود را از دست داده است. هم مردم و هم دولت باید راه های تازه و ابتکارات پیشگرانه و نو را فکر کنند.

گفتنی است که در حملات انتحاری شب چهار شنبه 14 سنبله در غرب کابل، بیش از ۱۰۰ تن کشته و زخمی شدند.

طرح امنیتی کهنه و تکراری عامل انتحاری غرب کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد