طرزالعمل-جدید-وزارت-داخله-برای-مبارزه-با-جرایم

رهبری وزارت امور داخله کشور، طرزالعمل جدیدی را به منظور مبارزه با جرایم، طی یک سمینار به مسوولین کشفی معرفی کرد.

به گزارش افغان نیوز: این سمینار یک روزه به هدف معرفی و تطبیق طرزالعمل جدید مبارزه با جرایم جنایی برای مسوولین کشفی، دیروز یک‌شنبه(23، سنبله) در وزارت امورداخله گشایش یافت.

مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله در این مراسم گفت که به منظور مبارزه موثر با جرایم، بازداشت شبکه های جرمی و کاهش جرایم، رهبری این وزارت روی یک طرزالعملی کار کرده که بربنیاد آن شیوه مبارزه با جرایم را برای پولیس ساده تر ساخته و با تطبیق آن گراف جرایم در سطح کشور کاهش پیدا خواهد کرد.

سرپرست وزارت داخله خاطر نشان ساخت که تطبیق کامل این طرزالعمل که حاصل کار ماه‌ها اعضای رهبری وزارت امور داخله می‌باشد، نیروهای کشفی و جنایی پولیس را قادر خواهد ساخت تا شبکه ها و سازمان های جرمی را شناسایی و بازداشت نمایند.

وی با تاکید به تطبیق بی درنگ این طرزالعمل، به مسوولین کشفی و جنایی دستورداد که در امر مبارزه با جرایم، مطابق به این طرزالعمل، عمل نمایند.

در همین حال، رییس عمومی کشف و مبارزه با جرایم وزارت داخله، از همه کارمندان کشفی و استخباراتی خواست تا در راستای تطبیق این طرزالعمل متعهدانه تلاش ورزند.

در اين سمينار برعلاوه رؤسا و مسوولين پوليس مبارزه با جرايم مركز، تمام مديران مبارزه با جرايم جنايي قومانداني هاي امنيه ولايات نيز حضور داشتند.

این درحالی است که طرزالعمل جدید مبارزه با جرایم با در نظر داشت دید گاه ها و نظریات جمعی از افراد متخصص و با تجارب، در قالب چهار فصل و ۳۱ ماده تدوین و در ۲۹ صفحه گنجانیده شده است.

طرزالعمل جدید وزارت داخله برای مبارزه با جرایم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد