عامل-حمله-برزیارتگاه-سخی-در-کابل-بازداشت-گردید

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که گروه ده نفره مربوط به داعش را که حملات انتحاری و ترور افراد را سازماندهی میکرد بازداشت گردید.

به گزارش افغان خبر: ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه‌ی نوشته که یک شبکه 10 نفری گروه تروریستی داعش به سردسته‌گی عبیدالله که درسازماندهی حمله تروریستی حملات تروریستی در کابل دست داشتند، از سوی نیروهای امنیتی بازداشت گردید.

این شبکه تروریستی در حملات انتحاری در شب دهم محرم بالای زیارت کارته سخی، حمله انتحاری بالای واسطه نقلیه رجال برجسته دست داشته و قصد حملات تروریستی زنجیره یی بالای مسجد کارته سه شهر کابل، تلویزیون طلوع، شمشادو آریانا  رل نیز داشتند.

همچنان این شبکه ده نفری مسؤولیت جلب و جذب افراد را به گروه داعش داشتند که از سوی موظفین ریاست عمومی امنیت ملی بازداشت شدند.

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که شبکه متذکره وظیفه داشت تا بمنظور ایجاد نفاق میان مذاهب شیعه و سنی در کابل فعالیت نماید، بدین منظور افراد خویش را مجهز با وسایل تخنیکی نموده تا مساجد مشهور و پرنفوذ اهل تشیع را  در نقاط مختلف شهر کابل تثبیت و بمنظور طرح حملات انتحاری و انفجاری از آن فلم برداری نمایند تا بتوانند از این طریق بین مذاهب شیعه و سنی اختلاف ایجاد و به اهداف شوم خویش دست یابند.

عامل حمله برزیارتگاه سخی در کابل بازداشت گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد