عاملان-حمله-بر-وزارت-داخله-بدون-بازرسی-وارد-کابل-شده-بودند

فرمانده پولیس کابل بیان کرده است که موتر حامل مهاجمان مسلح بدون بازرسی از مسیر سرای شمالی به وزارت داخله رسیده و در مسیر راه به ایست های بازرسی توقف نکرده است.

به گزارش افغان نیوز: محمد داود امین فرمانده پولیس کابل پس از وقوع حمله مهاجمان مسلح بر وزارت داخله کشور گفته است که این موتر بدون هیچ گونه تلاشی و بررسی به دروازه این وزارت رسیده است.

روز چهارشنبه، 10 مهاجم مسلح با استفاده از لباس های نیروهای خارجی و موتر زره خود شان را بر دروازه وزارت داخله رسانده و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

در جریان این درگیری 2 سرباز پولیس کشته و 7 سرباز دیگر زخمی شدند، اما پولیس پس از دوساعت درگیری، این حمله را مهار کرد.

طلوع نیوز با نشر این خبر از زبان محمدداوود امین، می‌گوید که تصویرهای بدست آمده از دوربین‌های امنیتی، نشان می‌دهند که این مهاجمان سوار بر دو موتر زرهی استند و از منطقۀ سرای شمالی به سوی وزارت امور داخله می‌آیند.

آقای امین در این باره میافزاید: «واضح باید بگویم که این وسایط تلاشی نمی‌شوند و حتا این وسایط به ایست پولیس ایستاد نمی‌کنند و با این درشی‌ها و با این آنتن‌ها در موترهای شان استند توقف نمی‌کنند

فرمانده پولیس کابل هشدار میدهد که اگر جلو رفت و آمد این موترها گرفته نشود، رویدادهایی از این دست تکرار خواهد شد.

قابل ذکر است که در حال حاضر شمار زیادی از موتر های زورمندان، موتر های نیروهای خارجی و حتی مقام های حکومتی به ایست بازرسی پولیس کابل توجه نمیکنند.

عاملان حمله بر وزارت داخله بدون بازرسی وارد کابل شده بودند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد