عطا-محمد-نور-در-خط-نخست-جنگ-حضور-یافت

عطا محمد نور، والی پیشین ولایت بلخ به منظور تقویت روحیه نیروهای امنیتی در عملیات نوید”۵″ در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ اشتراک نمود.

به گزارش افغان نیوز: قول اردوی ۲۰۹ شاهین در شمال افغانستان با تایید این‌ روی‌داد می‌گوید که هدف از حضور والی پیشین ولایت ولایت بلخ در خط نخست جنگ، تقویه روحیه و مورال رزمی نیروهای امنیتی می‌باشد.

از سوی‌هم، این فرمان‌دهی نظامی افزوده که حضور آقای نور در خط نخست نبرد به این معنا نیست که نیروهای امنیتی قادر به رهبری عملیات نمی‌باشد.

قول اردوی ۲۰۹ شاهین افزوده که رهبری عملیات به دست نیروهای امنیتی و مشخصا فرمان‌دهی قول اردو بوده که با هماهنگی و مساعی مشترک نهادهای امنیتی ولایت بلخ راه‌اندازی گردیده‌است.

به نقل از مسؤولان امنیتی در قول اردوی ۲۰۹ شاهین، تا کنون در این عملیات ولید ۵، بیش از ده هراس‌افگن در ولسوالی چهاربولک ولایت بلخ کشته و ۷ تن دیگر آن زخمی شده‌اند.

این درحالیست که در جریان روزهای گذشته، گروه طالبان تحرکاتی بهخاطر ناامن سازی ولایت بلخ درولسوالی چهاربولک آن ولایت راه‌اندازی کرده‌اند.

درحمله گروه طالبان بر مربوطات ولسوالی چهاربولک ولایت بلخ، فرمان‌ده امنیه آن ولسوالی با چندین تن از هم‌کارانش نیز جان باختند.

عطا محمد نور در خط نخست جنگ حضور یافت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد